Okresní výstava Slušovice

08.09.2012 15:14

Ve dnech 1 - 2 září 2012 se uskutečnila okresní výstava drobného zvířectva ve Slušovicích. Na to, že to byla okresní výstava se zde ukázalo menší množství drůbeže než jsem očekávala. Z vodní drůbeže to byla jen jedna voliéra, u zdrobnělé drůbeže byl počet vystavených zvířat nejvyšší. Pokud by měl někdo zájem umístila jsem fotky na můj oblíbený web ifaunu https://www.ifauna.cz/drubez/forum/r/detail/804977/okresni-vystava-slusovice

A jak dopadly naše faverolky?

Na tuto výstavu jsem přihlásila dva kohouty a dvě slepice z důvodů ocenění hlavně kohoutů pro jejich zájemce do dalšího chovu.

Oba kohouti získali shodně 94 b (což je u tak mladých zvířat pro mě naprosto perfektní)

Jedna slepička získala taktéž 94 b a druhá 95 b a tak jsme si domů vezli pohár s čestnou cenou.